• baner-gorny

KX-TDA100   

SUPERHYBRYDOWA CENTRALA TELEFONICZNA IP

  • Nowoczesny system abonencki integrujący w sobie nowoczesne rozwiązania typu VoIP (Voice over Internet Protocol), CTI, LAN/WAN oraz bogactwo funkcji i stabilność tradycyjnych technologii telefonicznych. System pomyślany jako serce sieci teleinformatycznej w firmie zapewniający sprawne zarządzanie połączeniami telefonicznymi i wymianę informacji pomiędzy siecią IT i terminalami centrali telefonicznej
  • Budowa modułowa centrali telefonicznej - karty rozszerzeń
  • 64 linii miejskich (analogowych, ISDN, E1, VoIP, E&M)
  • 64 linii wewnętrznych (szeroka kompatybilność zarówno z nowymi telefonami systemowymi jak i aparatami analogowymi i ISDN); w momencie dostępności wersji 1.1 oprogramowania centrali telefonicznej z wykorzystaniem funkcji D-XDP (Digital eXtra Device Port) dostępnej wraz z nowymi telefonami systemowymi serii KX-T76xx - możliwość podłączenia 128 aparatów wewnętrznych
  • (Maksymalnie 108 portów)
  • Centrala telefoniczna współpracuje z nową serią cyfrowych telefonów systemowych KX-T76xx, odznaczającą się elegancją oraz funkcjonalnością
  • Kompatybilność centrali telefonicznej z dotychczasowymi telefonami systemowymi Panasonic serii KX-T
  • Możliwość integracji centrali telefonicznej z systemem DECT (mini-sieć komórkowa na terenie przedsiębiorstwa)
  • Oprogramowanie PC Console oraz PC Phone rozszerzające możliwości systemu
  • Interfejs CTI (TAPI, CSTA) - integracja z systemami komputerowymi w tym z siecią LAN poprzez kartę CTI-LINK
  • Obniżanie kosztów połączeń z zastosowaniem funkcji ARS
  • Sieciowanie wielu central telefonicznych (także różnych producentów) dzięki zastosowaniu protokołu QSIG
  • Analogowa i cyfrowa integracja z procesorami głosowymi (poczta głosowa) - KX-TVP
  • Łatwe zarządzanie systemem (w tym także zdalne) za pomocą oprogramowania PC przez łącza ISDN, sieć lub modem analogowy
  • Karta IP-Gateway (KX-TDA0480) zapewniająca komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323)
  • Wielostopniowy system automatycznego operatora
  • Funkcja DISA
  • Obsługa domofonów, zwalniaczy zamka, systemów przywoławczych i innych urządzeń zewnętrznych
  • Możliwość podłączenia zewnętrznych źródeł muzyki
  • Wymiary centrali telefonicznej (wys. x szer. x głęb.): 390 x 334 x 270mm
  • Masa centrali telefonicznej (wraz z pełnym osprzętem): ok. 12kg

Kontakt telefoniczny501 579 639
Adres e-mailcentrale@tel-tar.pl
Adresul. Powstańców 2c/6
42-620 Nakło Śląskie