CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE Ustaw naszą stronę jako startową Dodaj naszą stronę do Ulubionych Kontakt
 
CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE
ul. Powstańców 2c/6
42-620 Nakło Śląskie k. Tarnowskich Gór

tel. kom.: 0501 579 639
tel/fax: (32) 284 37 05
e-mail: centrale@tel-tar.pl
gadu-gadu: 4142557
 
O firmie
Oferta
Serwis
Kontakt
Mapa serwisu


 

Przyjmujemy zlecenia z całej Polski!


Przeglądaj katalog według:
 
producentów   typów sprzętu
 
 

 

PBX Serwer LIBRA -  cyfrowa centrala telefoniczna firmy PLATAN

CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE

	 

	PBX Serwer LIBRA -  cyfrowa centrala telefoniczna firmy PLATAN
Powiększ

     PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 600 pracowników. Niezależne jednostki połączone światłowodem zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym.

Konfiguracja centrali telefonicznej PLATAN - LIBRA

 

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech lub czterech niezależnych jednostek. 
W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie: 

  • do 64 linii miejskich analogowych
  • do 128 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie
  • do 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  • do 480 linii wewnętrznych analogowych
  • do 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 400 portów VoIP
  • do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzone zostały 4 sterowniki o różnych parametrach oraz możliwościach.

 

Call center w serwerze LIBRA

 

  • INFOLINIE - system 20-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji jest 8 Infolinii, do 1h nagrań w standardzie! - NOWOŚĆ!
  • nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową - NOWOŚĆ!
  • wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów na kartach SD wraz z aplikacją Agent 002* - NOWOŚĆ!
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
  • zintegrowana wewnętrzna, 25-kanałowa Poczta Głosowa (możliwość pozostawiania wiadomości nawet przez 25 osób jednocześnie) - NOWOŚĆ!
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych

 

PZK - Program Zarządzania kosztami

 

  • aplikacja Grosik - NOWOŚĆ!- indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych
  • statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej - NOWOŚĆ!
  • Strefa Użytkownika - NOWOŚĆ! - Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    • historia połączeń
    • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW
    • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty)
    • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości)
    • podręczna pomoc
  • VEK - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP
  • zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
  • system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych - NOWOŚĆ!
  • system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń
  • do 1000 abonentów wirtualnych - NOWOŚĆ!
  • funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej

 

Intergracja z sieciami IP

 

  • Zintegrowany VoIP - NOWOŚĆ! - 400 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
    • protokół VoIP: SIP 2.0
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a (NOWOŚĆ!), GSM
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
  • interfejs Libra Web - NOWOŚĆ! - do konfiguracji przez przeglądarkę internetową
  • praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java - NOWOŚĆ!
  • galwaniczna separacja jednostek - szerokopasmowa komunikacja światłowodowa - NOWOŚĆ!
  • niezależne systemy zasilania rezerwowego - NOWOŚĆ!
  • unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera - NOWOŚĆ!
  • zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie - NOWOŚĆ!
  • zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom - NOWOŚĆ!
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
  • zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
  • zdalny dostęp poprzez modem ISDN oraz program offline LibraPC - NOWOŚĆ!
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • zabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U)

 

 


 

 

(C) 2004-2006 TEL-TAR.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.
webmaster   
MariuszT