CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE Ustaw naszą stronę jako startową Dodaj naszą stronę do Ulubionych Kontakt
 
CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE
ul. Powstańców 2c/6
42-620 Nakło Śląskie k. Tarnowskich Gór

tel. kom.: 0501 579 639
tel/fax: (32) 284 37 05
e-mail: centrale@tel-tar.pl
gadu-gadu: 4142557
 
O firmie
Oferta
Serwis
Kontakt
Mapa serwisu


 

Przyjmujemy zlecenia z całej Polski!


Przeglądaj katalog według:
 
producentów   typów sprzętu
 
 

Centrala telefoniczna PLATAN  IP Prima

 

CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE

	Centrala telefoniczna PLATAN  IP Prima 

	 
Powiększ

 

Centrala telefoniczna IP Prima

Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową

Centrala telefoniczna PLATAN  IP Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP. Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu - gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja centrali telefonicznej PLATAN

Konfiguracja bazowa

  • 3 porty VoIP
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 1 łacze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne

Ważniejsze cechy

  • zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
  • 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)
  • protokół VoIP: SIP
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
  • VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
  • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
  • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
  • funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Możliwość nagrywania rozmów i sterowania urządzeniami zewnętrznymi
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej :)


 

 

(C) 2004-2006 TEL-TAR.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.
webmaster   
MariuszT