CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE Ustaw naszą stronę jako startową Dodaj naszą stronę do Ulubionych Kontakt
 
CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE
ul. Powstańców 2c/6
42-620 Nakło Śląskie k. Tarnowskich Gór

tel. kom.: 0501 579 639
tel/fax: (32) 284 37 05
e-mail: centrale@tel-tar.pl
gadu-gadu: 4142557
 
O firmie
Oferta
Serwis
Kontakt
Mapa serwisu


 

Przyjmujemy zlecenia z całej Polski!


Przeglądaj katalog według:
 
producentów   typów sprzętu
 
 

Model wycofany ze sprzedaży - tylko serwis.

Cyfrowa centrala telefoniczna PLATAN -

CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE

	Model wycofany ze sprzedaży - tylko serwis.

	Cyfrowa centrala telefoniczna PLATAN -
Powiększ

 

Cyfrowa centrala telefoniczna  PLATAN -OPTIMA

Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna Platan OPTIMA jest kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali SIGMA. Charakteryzuje ją otwarto�ć na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych �wiatowych technologii.

Optima adresowana jest do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwo�ciom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwo�ć stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.

Konfiguracja centrali telefonicznej PLATAN - OPTIMA

Wyposażenia miejskie

  • do 16 linii analogowych
  • do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)

Wyposażenia wewnętrzne

  • do 128 linii analogowych
  • do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP

  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali
  • możliwo�ć zabudowy w szafie stojącej 19" (wersja RACK)

Call center w centrali

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa)
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
  • współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • dzięki współpracy z bramkami VoIP możliwo�ć wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.

 

 

(C) 2004-2006 TEL-TAR.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.
webmaster   
MariuszT