CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE Ustaw naszą stronę jako startową Dodaj naszą stronę do Ulubionych Kontakt
 
CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE
ul. Powstańców 2c/6
42-620 Nakło Śląskie k. Tarnowskich Gór

tel. kom.: 0501 579 639
tel/fax: (32) 284 37 05
e-mail: centrale@tel-tar.pl
gadu-gadu: 4142557
 
O firmie
Oferta
Serwis
Kontakt
Mapa serwisu


 

Przyjmujemy zlecenia z całej Polski!


Przeglądaj katalog według:
 
producentów   typów sprzętu
 
 

Model wycofany ze sprzedaży.TYLKO SERWIS

Centrala telefoniczna PLATAN -BETA - Centrala telefoniczna dla małych i śred

CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE

	Model wycofany ze sprzedaży.TYLKO SERWIS

	Centrala telefoniczna PLATAN -BETA - Centrala telefoniczna dla małych i śred
Powiększ

Centrala telefoniczna PLATAN BETA oferowana w CENACH PRODUCENTA.



KONFIGURACJA CENTRALI TELEFONICZNEJ PLATAN BETA

  • 2 lub 4 analogowe linie miejskie
  • 6 do 16 analogowych linii wewnętrznych
  • do 2 linii miejskich ISDN BRI (2B+D)
  • do 8 aparatów systemowych


WYPOSAŻENIE STANDARDOWE CENTRALI TELEFONICZNEJ PLATAN BETA

  • Przełącznica z zabezpieczeniami wewnętrznymi
  • Wybieranie DTMF oraz impulsowe dla linii miejskich i wewnętrznych
  • System DISA z zapowiedzią głosową
  • System taryfikacji i rejestracji z buforem około 11 000 rozmów
  • Wejście audio - umożliwiające podłączenie zewnętrznego źródła dźwięku,
  • Program komputerowy przeznaczony do konfiguracji centrali telefonicznej oraz zarządzania bilingiem
  • wejście dla sygnału z centrali alarmowej.


WYPOSAŻENIE DODATKOWE CENTRALI TELEFONICZNEJ PLATAN BETA
Wyposażenie dodatkowe centrali telefonicznej poszerza zakres jej usług, nie jest jednak konieczne do funkcjonowania systemu. W skład wyposażenia dodatkowego centrali telefonicznej BETA wchodzą:

  • Pakiety obsługi aparatów systemowych.
  • Dodatkowa zapowiedź głosowa.
  • Moduł automatycznego transferu faksu.
  • Moduł teletaksy.
  • Zabezpieczenia odgromowe.
  • Adaptery bramofonu.
  • Wyposażenie ISDN.


Przydatne funkcje CENTRALI TELEFONICZNEJ PLATAN BETA.

  • DISA - możliwość bezpośredniego połączenia z numerem wewnętrznym bez pośrednictwa telefonistki. Aby zestawić połączenie należy w trakcie trwania zapowiedzi słownej (lub do 5 sekund po jej zakończeniu) wybrać numer abonenta wewnętrznego.
  • DDI/MSN - usługi pozwalające na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów "miejskich" z możliwością bezpośrednich połączeń, dostępne tylko w przypadku zastosowania wyposażenia ISDN.
  • CLIP - identyfikacja numeru abonenta wywołującego, dostępna tylko w przypadku zastosowania wyposażenia ISDN.
  • pełna rejestracja i taryfikacja rozmów, możliwość retaryfikacji.
  • Taryfikacja w centrali może być prowadzona według różnych kryteriów: w oparciu o zaliczanie czasowe, o tzw. odwrócenie pętli lub przy wykorzystaniu teletaksy.
  • Teletaksa - sposób taryfikacji polegający na tym, że centrala miejska wysyła do abonenta (np. centrali telefonicznej abonenckiej) impulsy zaliczające; jeżeli na końcu linii znajduje się specjalny odbiornik 16 kHz , można na bieżąco obserwować koszt połączenia.
  • "abonenci wirtualni" oraz system kont indywidualnych - można zdefiniować do 48 "abonentów wirtualnych" niezależnie od liczby wewnętrznych abonentów centrali telefonicznej PLATAN. "Abonenci wirtualni" nie posiadają aparatu telefonicznego, ale mogą korzystać ze wszystkich usług centrali telefonicznej z dowolnego innego telefonu, na którym się zalogują. Rozmowy przeprowadzone przez "abonentów wirtualnych" oraz wewnętrznych zapisywane są na ich indywidualne konta rozliczeniowe
  • restrykcje połączeń wychodzących - rozbudowany system uprawnień do "wyjścia na miasto", tablice prefiksów zabronionych (z wyjątkami) lub dozwolonych (z wyjątkami) pozwalają spełnić najbardziej wyszukane potrzeby użytkowników (7 tablic po 35 prefiksów).
  • systemowa książka telefoniczna (numery skrócone i alarmowe).
  • indywidualizacja usług i uprawnień abonentów
  • sygnalizacja połączenia oczekującego
  • zdalne zarządzanie i obsługa taryfikacji przez modem za pomocą programu WinCent
  • możliwość aktualizacji oprogramowania (pamięć FLASH)
  • gorąca linia - możliwość zestawienia połączenia bezpośrednio po podniesieniu słuchawki z wybranym numerem wewnętrznym, zewnętrznym
  • tryby pracy - możliwość zdefiniowania 4 trybów pracy centrali i ich stosowania w zależności od dnia tygodnia
  • grupy wspólnego wywołania - określonej grupie abonentów centrali telefonicznej  PLATAN zostaje przydzielony wspólny numer. Istnieje możliwość zdefiniowania do 20 GWW. Rozwiązanie to jest najczęściej stosowane jako AWIZO lub w Działach Obsługi Klienta, Serwisu, Marketingu
  • wiązki linii miejskich - linie wychodzące z centrali można podzielić na trzy wiązki - główną i dwie dodatkowe "wiązki boczne". Każda z wiązek umożliwia korzystanie z określonej grupy linii miejskich przy użyciu innego prefiksu. Przykładowo jedna wiązka główna do sieci TP S.A. jest dostępna po wybraniu cyfry "0", natomiast kolejne są przeznaczone dla innych operatorów np. "6" dla telefonii komórkowej itp.
  • połączenie konferencyjne - do rozmowy abonenta wewnętrznego i zewnętrznego można dołączyć jednego abonenta wewnętrznego. Jeśli telekonferencja jest prowadzona w firmie, może w niej uczestniczyć 4 abonentów
  • połączenie konferencyjne typu "okólnik" - usługa umożliwia przeprowadzenie konferencji, w której może uczestniczyć 12 osób
  • zawieszenie połączenia HOLD - możliwość chwilowego "zawieszenia" rozmowy prowadzonej przez linię miejską, w tym czasie można odebrać rozmowę z drugiej linii, a następnie powrócić do połączenia miejskiego.
  • parkowanie - zawieszenia połączenia i przyjęcie z innego aparatu
  • przenoszenie wywołania kierowanego do dowolnego aparatu wewnętrznego na inny aparat wewnętrzny
  • przejmowanie wywołań z linii miejskiej lub wewnętrznej, kierowanych do innego abonenta wewnętrznego
  • zamawianie połączeń w przypadku zajętości łączy zewnętrznych.
  • zamawianie połączeń zewnętrznych do natychmiastowej realizacji, bądź na określoną godzinę
  • zróżnicowane sygnałów dzwonienia, funkcja ta pozwala na poinformowanie abonenta poprzez odmienny sposób dzwonienia jego aparatu o kierunku z jakiego przychodzi wywołanie; przykładowo inaczej dzwoni telefon, zapowiadając rozmowę z miasta, inaczej od abonenta wewnętrznego itp.
  • automatyczny REDIAL - po wykryciu zajętości abonenta centrala PLATAN  sama ponownie wybiera pożądany numer
  • dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie)
  • budzenie, przypominanie o spotkaniu (jednorazowe, wielokrotne, na różne dni tygodnia itp.)
  • logowanie z zewnątrz jako abonenta wewnętrznego (wyjście na miasto - połączenie tranzytowe)
  • kategoria WARTOWNIK - abonent po podniesieniu słuchawki uzyskuje priorytetowe zestawienie połączenia z zadeklarowanym abonentem wewnętrznym (np. dowódcą). Jeśli abonent jest zajęty nie należy odkładać słuchawki, tylko czekać do skutku.


Usługi dostępne na telefonach systemowych:
 

  • prezentacja stanu portów
  • programowanie klawiszy funkcyjnych i liniowych
  • komunikaty systemowe
  • prezentacja nazw i numerów abonentów wewnętrznych
  • prezentacja kosztu rozmowy
  • prezentacja numerów abonentów dodzwaniająych się z zewnątrz
  • komunikat bezpośrednio na głośnik aparatu.




CENY PRODUCENTA

 


 

 

(C) 2004-2006 TEL-TAR.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.
webmaster   
MariuszT