CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE Ustaw naszą stronę jako startową Dodaj naszą stronę do Ulubionych Kontakt
 
CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE
ul. Powstańców 2c/6
42-620 Nakło Śląskie k. Tarnowskich Gór

tel. kom.: 0501 579 639
tel/fax: (32) 284 37 05
e-mail: centrale@tel-tar.pl
gadu-gadu: 4142557
 
O firmie
Oferta
Serwis
Kontakt
Mapa serwisu


 

Przyjmujemy zlecenia z całej Polski!


Przeglądaj katalog według:
 
producentów   typów sprzętu
 
 

Model wycofany ze sprzedaży - tylko serwis.

DELTA - Centrala telefoniczna PLATAN o elastycznej konfiguracji, szerokiej gami

CENTRALE TELEFONICZNE, APARATY TELEFONICZNE

	Model wycofany ze sprzedaży - tylko serwis.

	DELTA - Centrala telefoniczna PLATAN o elastycznej konfiguracji, szerokiej gami
Powiększ

Centrala telefoniczna  PLATAN oferowana w CENACH PRODUCENTA.


KONFIGURACJA CENTRALI TELEFONICZNEJ PLATAN - DELTA
Centrala telefoniczna PLATAN - DELTA jest oferowana w trzech wersjach:

  • DELTA 160 - 158 portów (9 pakietów)*
  • DELTA 320 - 318 portów (19 pakietów)*
  • DELTA 480 - 478 portów (29 pakietów)*


* ilość pakietów wyposażeń liniowych.

Centrala telefoniczna DELTA dysponuje maksymalnie 29 uniwersalnymi gniazdami (slotami) na pakiety funkcyjne, w których można obsadzać następujące typy kart:

  • pakiety miejskie dla 6,8,10,12 wyposażeń
  • pakiety abonenckie 8, 12, 16 wyposażeń
  • pakiety traktu 2 Mb ISDN dostępu pierwotnego
  • pakiety styków S/T ISDN (2B+D).



WYPOSAŻENIE STANDARDOWE Centrali telefonicznej PLATAN -  DELTA:

 

  • zasilanie rezerwowe w obudowie centrali telefonicznej z bezobsługowymi akumulatorami zapewniające około 5 h pracy rezerwowej,
  • przełącznica z zabezpieczeniami przeciwprzepięciowymi w obudowie centrali telefonicznej
  • rejestracja i taryfikacja połączeń z buforem na 70 000 rozmów,
  • funkcja wyboru najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • 8 zapowiedzi głosowych - dla funkcji DISA, zamawianych połączeń, komunikatu alarmowego oraz funkcji HOLD,
  • system 160 abonentów wirtualnych z indywidualnymi kontami rozliczeniowymi
  • usługa DISA
  • 4 porty systemowe dla aparatów oraz konsol Panasonic, automatyczne rozpoznawanie sygnału faksu dla wszystkich linii miejskich,
  • 2 interfejsy szeregowe RS 232 (podłączenie komputera PC i modemu),
  • wejście audio umożliwiające podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku,
  • możliwość wykorzystania plików muzycznych .wav w centrali telefonicznej
  • program komputerowy DoCent do konfigurowania centrali telefonicznej oraz BilCent  do analizy bilingu,
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI , integrującym centralę telefoniczną z siecią komputerową,
  • możliwość podłączenia bramofonów.

Zobacz Kto Dzwoni
Prezentacja numeru abonenta dzwoniącego dostępna jest przy zastosowaniu łączy ISDN ze strony linii miejskich. Identyfikacja numeru jest wysyłana na wyświetlacze aparatów systemowych, ISDN i analogowych (CLIP FSK - opcja), oraz do programu   Platan CTI

Wyposażenie ISDN
W centrali DELTA można zastosować pakiety traktu 2 Mb ISDN dostępu pierwotnego oraz pakiety styków S/T ISDN (2B+D). Dostęp do ISDN zapewni szybszą transmisję danych do 128 kb/s, a w przypadku zastosowania modułu ISDN (30B+D) - 2 Mb/s oraz wyższą jakość połączeń. Ponadto uzyskuje się dostęp do: MSN oraz DDI - usług pozwalających na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów oraz CLIP - prezentacji numeru abonenta wywołującego.

Organizacja ruchu telefonicznego
CENTRALA TELEFONICZNA PLATAN DELTA pozwala zorganizować ruch telefoniczny w firmie zgodnie z wymaganiami użytkownika. Ustawienie centrali telefonicznej można dostosować do charakteru pracy firmy, natężenia ruchu, pory doby, świąt itp. Połączenia przychodzące mogą być obsługiwane przez telefonistkę, system DISA lub kierowane bezpośrednio do abonenta wewnętrznego (DDI).

CENTRALA TELEFONICZNA PLATAN  DELTA umożliwia zastosowanie wielu innych rozwiązań, które ułatwią organizację łączności w firmie, są to między innymi: grupy wspólnego wywołania , podział ruchu wychodzącego na wiązki, gorące linie, zestawianie połączeń konferencyjnych do 20 abonentów. Ponadto DELTĘ wyróżnia możliwość utworzenia w obrębie centrali telefonicznej niezależnych grup abonenckich. Wyodrębniona grupa i jej przywileje związane z obsługą połączeń mogą się całkowicie różnić się od ogólnie przyjętej organizacji ruchu w centrali np. posiadać inny system zapowiedzi, dostęp do linii miejskich itp.

Program Redukcji Kosztów
CENTRALA TELEFONICZNA PLATAN  DELTA posiada Program Redukcji Kosztów, który umożliwia indywidualne rozliczanie poszczególnych abonentów centrali telefonicznej , wydruk kosztów rozmów telefonicznych oraz restrykcje wybranych połączeń. W buforze centrali telefonicznej o pojemności około 70 000 rozmów przechowywane są informacje o numerze abonenta wywoływanego, czasie trwania połączenia oraz jego koszcie. Dodatkowo istnieje możliwość wprowadzenia restrykcji połączeń wychodzących. Mogą one dotyczyć wybranych abonentów i przybierać różne formy: blokada połączeń audiotele, sieci komórkowych, międzynarodowych, międzymiastowych itp. Centrala telefoniczna posiada też funkcję wyboru najtańszej drogi połączeniowej LCR (Least Cost Routing) oraz informację o koszcie połączenia z linii ISDN (AOC - Advice of Charge).

Własne numery alarmowe
Niezależnie od przyznanych uprawnień, ALFA pozwoli użytkownikom zawsze korzystać z numerów alarmowych 997, 998, 999. Ponadto jest do dyspozycji 60 numerów alarmowych typu 9xx, które można zaprogramować np. jako numery do firm ochroniarskich lub właścicieli.

Zasilanie rezerwowe
CENTRALA TELEFONICZNA PLATAN  DELTA została wyposażona w zestaw 4 akumulatorów oraz zespól ich ładowania. W przypadku zaniku napięcia zasilania lub awarii DELTA będzie pracować co najmniej 5 godzin. W zależności od pojemności centrali telefonicznej została przewidziana standardowa pojemność zestawu akumulatorów: dla DELTY 160 - 7 Ah, DELTY 320 - 12 Ah, DELTY 480 -17h.

Współpraca z urządzeniami i programami zewnętrznymi
CENTRALA TELEFONICZNA PLATAN  DELTA jest system telekomunikacyjnym przystosowanym do współpracy z szeroką gamą urządzeń zewnętrznych, co znacznie zwiększa jej możliwości funkcjonalne. Do centrali telefonicznej można podłączyć: komputer PC, bramofony, bramkę GSM, bramkę VoIP, system telefonii bezprzewodowej DECT, aparaty systemowe, zewnętrzne źródło dźwięku np. odtwarzacz CD.

Dzięki obsłudze otwartego interfejsu PCTI centrala telefoniczna może współpracować z aplikacjami i programami innych producentów.

Zdalne zarządzanie
Zarządzanie centralą telefoniczną PLATAN  Delta może się odbywać lokalnie przez port RS oraz zdalnie przez modem lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali telefonicznej lub przez port RS komputera podłączonego do centrali telefonicznej i do sieci LAN). Poprzez kartę LAN może się również odbywać komunikacja z Serwerem CTI.

 

 

 


 

 

(C) 2004-2006 TEL-TAR.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.
webmaster   
MariuszT